29 Temmuz 2012 Pazar

Koşma - Exp Arttırma - İtem + Basma || Medusa5024 Hack

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır sizlerle paylaşıyımmı diye tereddütsüz kaldım bu hileyi .
Neden teredütsüz kaldın diyeceksiniz .
Çünkü büyük bir emek verilmiş ve büyük bir projeyi ücretsiz sizinle paylaşıcaktım ancak 4-5 yorumla bu işi bitirmek istemiyordum . Ama vazgeçtim
Değer sizin için en azından Mehmet kardeşime benim yola çıkmadan verdiğim sözler büyüktü arkasında durmak lazım .

Hilenin öncelikle ana olarak bir resmini vermek istiyorum ;


Bu resim yeniden boyutlandırıldı. Resmin gerçek boyutunu görmek için tıklayın.


Anlatım :
Yazılı : Verdiğim rardan dosyaları çıkarınız . Çıkardığınız dosyaları metin2 dizinimine atınız mod adlı .exe yi masaüstüne kısayol olarak atınız ve açınız oyuna girmiş olucasınız.

Video anlatım (Baya emek harcadım ) :





Tıkla İndir
Rar Pass : Medusa5024

Kesinlikle çalışıyordur denemeden yargılamayın arkadaşlar.
Ayrıca reklam veriyor felan demeyin.
İnsanların emeklerini hırsızlamak ayıptır .
Bir Türkç genci Atatürk çoçuğu olarak elim alıntısızdır yazmaya gitmedi ksuura bakmayın !